Inicjatywa Polska z nową wizualizacją

Po blisko trzech latach działalności stowarzyszenie Inicjatywa Polska wprowadza nową wizualizację. Zmianie uległ logotyp organizacji, kreacje w social mediach oraz materiały promocyjne.  

Wizualizacja składa się z logotypu w wersji podstawowej i rozszerzonej. W przypadku tej pierwszej dotychczasowy logotyp zawierający skrót IPL i element graficzny w kształcie mapy Polski został zastąpiony przez dynamiczne pochylony skrót iPL w czerwonym kole, symbolizującym otwartość i równość. Małe „i” nadaje grafice nowoczesnego charakteru, a duże PL stanowi dotychczasowe nawiązanie do słowa Polska.  

Natomiast logotyp rozszerzony składa się z wersji podstawowej uzupełnionej o pełną nazwę organizacji. Nazwa „Inicjatywa Polska” z prawej strony została zwieńczona ukośną perspektywą stworzoną z prawych ramion liter „A”. Taki układ nadaje dynamizmu logotypowi i stanowi przeciwwagę dla pochylonego skrótu iPL w kole.

Nowa wizualizacja Inicjatywy Polska powstała w celu budowania tożsamości organizacji, jej spójnej komunikacji, a także ochrony wizerunku. Wraz z nowym logotypem stowarzyszenie wprowadza też nowe kreacje graficzne, którymi posługuje się w social mediach oraz wzory materiałów promocyjnych.  

Za nową kreację odpowiada studio Proud Heroes.

Brandbook oraz logotypy można pobrać TU >>

logo_iPL2_rozszerzonepng